L’estudi de l’economia – Economia normativa I

ACTIVITAT 6

1. Redacta un post explicant quina és, i per què, la solució més justa en aquest cas.

Pens que la més justa és la b.

b) També podríem premiar l’esforç. Alumnes que han dedicat hores i hores, que han redactat apunts, subratllat pàgines, realitzat centenars d’esquemes... mereixen la mateixa nota que un alumne que amb estar atent a classe ja en té prou?

Ja que l'esforç d'un alumne a una signatura és molt important, no tot es veu refelxat en els
examens, pot ser que tingui un mal dia o que no se li donin bé aquest tipus de proves, així que crec que la millor manera de avaluar als alumnes es a partir del seu esforç.

Comentarios

Entradas populares de este blog

ECO4 U06 SALUT FINANCERA (Els deutes (III): crèdits ràpids)

ECO4 U03 MERCATS I EMPRESA (QUINA TECNOLOGIA FER SERVIR?)

Pràctica U09-3 Polítiques d'ocupació